Rezervační systém


Pokud máte přihlašovací údaje, přihlaste se do systému.

Často kladené otázky

Jak si mohu rezervovat termín?

Na to, abyste si mohli rezervovat termín v našich ambulancích, je nutné si vytvořit účet na našem rezervačním portálu.

Co potřebuji k vytvoření účtu na rezervačním portálu?

Na to, abyste si mohli vytvořit účet na našem portálu je nutné mít funkční e-mailovou adresu, která se při procesu registrace používá k aktivaci účtu.

Mohu změnit své přihlašovací údaje?

Ano, po přihlášení do klientské zóny portálu můžete upravit Vaše údaje v sekci Správa účtu. Po stisknutí tlačítka Upravit údaje můžete Vaše informace změnit a uložit stiskem tlačítka Odeslat údaje. Při úpravě Vašeho profilu je vyžadováno zadání hesla.

Jak mohu zrušit mou rezervaci termínu?

Rezervaci můžete zrušit několika způsoby. Elektronicky můžete rezervaci zrušit kliknutím na linku zaslanou v e-mailu o vytvoření rezervace po zadání kódu na zrušení rezervace. V klientské sekci můžete zrušit svůj termín na podstránce Moje termíny stisknutím tlačítka zrušit rezervaci. Elektronické zrušení rezervace není možné 24 hod. před plánovaným termínem. V tomto případě je možné rezervaci stále zrušit telefonicky – volejte 516 838 111.

Rezervace termínu nejde zrušit a nemohu přijít na rezervovaný termín. Co teď?

Pokud rezervace nejde zrušit elektronicky přesáhli jste časový interval, ve kterém je to dovoleno (obvykle 24 hod. před plánovaným termínem). V tomto případě je třeba neprodleně kontaktovat ambulanci nebo recepci pracoviště a zrušit termín telefonicky – volejte 516 838 111.